úterý 8. března 2011

Háčkovaná krajka / Crochet lace

Ahoj tvořilky.
Doma mám dva nevyužité polštáře. Brzy dostanou nové povláčky ze "zámecké látky" obšité háčkovanou krajkou. Zatím jsem vyfotila pouze polotovar. Doufám, že se mi podaří krajku uháčkovat co nejdřív a vyfotit hotové polštáře.
Přikládám i schéma, ale nejsem si jistá, jestli je dobře vidět.
Krásný den.
Martina

9 komentářů:

  1. Ahoj Marti, dodatecne preji vse nejlepsi k narozeninam, nejak mi to uteklo a moc se omlouvam. Popis na krajecku jsem si ulozila, urcite ho casem nekde pouziju. Budu se tesit az nam predvedes polstare v novem kabarku i kdyz uz ted je videt, ze budou nadherne! Zdravi monika.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Martinko,
    zámecká látka vypadá moc pěkně,
    těším se na polštářky.
    Ta kraječka se mi moc líbí, že je taková jemná a úzká, popis jsem si uložila. Děkuji :o)))
    Měj se moc hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, ta látka je opravdu moc pěkná. A za návod na kraječku děkuju. Zrovna dneska jsem si na netu hledala nějaké malé kraječky :-) Mám v hlavě jeden dárek a tak si postupně shromažďuju věci, které na něj potřebuju :-) A tahle kraječka bude super.
    K.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, jemný vzoreček, jak na látce, tak kraječka, dík za návod, určitě se šikne. Zdravím
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, přeju pěkný večer a klobouk dolů - krajka je opravdu nádhernááá!!! Jsi ŠIKULKA !!! Radka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Marti, takovou úzkou krajku už dlouho hledám. Moc děkuji za návod a těším se na hotové polštáře.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, látka je krásná...originální... Tvé háčkování obdivuju. Je hezky jemné a precizní ! Přeju pohodový a sluníčkový den. Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Marti, super výrobky... A dodatečně Ti přeji vše nej a nej k Tvým narozkám ... Denisa

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Martino, moc krásná kraječka. Prosím, můžeš mi poradit. S tímto popisem si nevím rady. Silné čárky = krátký sloupek, oblouček s číslem = počet řetízkových ok, velký oblouček na kraji =?? Předem moc děkuju. ♥ Přeji pěkný den. Dáša :-) daglar@centrum.cz

    OdpovědětVymazat