pondělí 16. dubna 2012

Uplakané pondělí

Tak jsem si říkala, co toho o víkendu stihnu a ono ne. Zase mě chytla záda.
Ale už jsem to rozchodila. Tak se už konečně musím do něčeho pustit.
No a taky musím něco udělat pro miminko. Máme přírůstek do rodiny, úplně malou čerstvou holčičku. Teda ne přímo naší, ale v příbuzenstvu. Ještě jsem jí neviděla, dnes pustili holky z nemocnice. Už se těším, až se vyrazím pokochat a pošmudlat.
Miminka tak krásně voní (když teda zrovna nemají v plínce nadílku).
Pokud mi to bude dovoleno, vyfotím a ukážu. Já viděla fotky a malá je slaďoučká.
Krásný večer.
Tina


1 komentář:

  1. ahoj, nevím jestli jako chlap tady mám co dělat. Jako táta od rodiny snad jo. Zaujali mě křížkové stehy, jestli se to tak jmenuje, dcerku to teď začíná zajímat a já se sem proklikal. Tak zítra sem kouknu s ní. Dík

    OdpovědětVymazat