úterý 4. listopadu 2014

POZOR na podvodné e-maily

Zdravím moje milé.
Před chvílí mi přišel e-mail od kamarádky.
V dobré víře (předpokládám),  mi poslala stokrát přeposílaný e-mail s žádostí o přeposlání dál.
E-mail se týká nemocné holčičky.
Obrázky, které byly přiloženy mne šokovali a přeposlala bych to dál, kdyby ....
Kdybych se nepodívala na google a nezjistila, že se jedná o podvod.
Proto upozorňuji všechny: dávejte si pozor, co přeposíláte. Jde jen o sběr adres pro posílání spamů.
Jen mě opravdu děsí, že někdo využije fotku nemocného miminka pro svůj finanční zisk!!
Je to - podle mého - nejhorší hyenismus.
Jak potom máme důvěřovat sbírkám, které se pořádají pro skutečně potřebné?
Jsem rozzlobená, promiňte.

Máte-li podobné zkušenosti, podělte se.

Mějte krásný čas.
Tina

3 komentáře:

  1. Martinko,
    taky mi tyto emailíky posílají kamarádky i rodina, ale já jim vůbec nevěřím takže je hned mažu a vůbec na ně nereaguji.
    Podvodníci zkoušejí všechno.

    dobrou noc a sladké sny Denisa ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Takové mejlíky..přepošli nebo budeš mít smůlu..atd..to mažu hned!!! Smůla-nesmůla.!!!! A zneužívat děti-i když si myslím,že je filmovými triky a líčidly naaranžovali..to je největší ...ani nepíšu co..!!!!
    Nenech si znepříjemnit den...!!!
    Daška a USMÉJ SE :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Jestli Ti muzu poradit, tyhle stranky obsahuji vetsinu popularnich hoaxu (ano, hoax je nazev toho mailu, ktery jsi dostala): http://www.hoax.cz/cze/.
    Ja uz jsem si vycvicila vsechny sve kamarady, aby nic podobneho neposilali (alespon tedy mne). Casto stacil jeden e-mail nazpet, prave s vysvetlenim a uvedenim one stranky. Odesilatele se zastydeli a priste si uz dali sami pozor. Mozna bys to take mohla zkusit.

    S pozdravem,

    http://ethnea.blog.cz

    OdpovědětVymazat