čtvrtek 27. května 2021

Háčkovaný čtvereček

 Ahoj všem!

Moje dcerka se zamilovala do háčkovaných topů a plavek.

Na její přání jsem se pustila do topu ze čtverečků, kombinaci barev si vybrala dcera sama.

Zatím jsem jen zkusila, jak to bude vypadat, až bude hotovo, nafotím.

Bude to jen jednoduše na ramínka.

Pamatuju se na to, jak jsem jako holka neustále otravovala babičku, aby mi něco upletla nebo ušila.
Měla jsem úplně malilinkaté panenky a z malých zbytků látek jsem jim tvořila šatičky, abych byla tak šikovná, jako babička. Nemůžu říct, že bych šila, většinou to bylo pár otvorů na ručičky a nějaká ta mašlička jako pásek. :-)

Jsem moc ráda, že jsem snad trochu zručnosti zdědila po babičce. I když na její pletené ubrusy to prostě nemám!

Tina


2 komentáře:

  1. Zdravím, Tino. Top ze čtverečků bude hezký, letní. Mám ráda tvoření ze čtverečků - dělala jsem polštáře, kabelky, pončo...Jako malé holce mě mamka uháčkovala plavky - byly fialové, dvojdílné z nějaké umělé příze, takže pružily a bylo na nich několik bílých háčkovaných kytiček. Ráda jsem je nosila. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tinko, připomněla jsi mi moje dětství, kdy jsme hlavně o prázdninách také s holkama šily na panenky. Přesně jak píšeš, tady díra pro ruce, tady mašlička. Top bude určitě parádní, přijdu se podívat na výsledek. Měj se krásně, snad tykání nevadí 😉😊

    OdpovědětVymazat