středa 3. srpna 2011

Předloha / Pattern

Ahoj tvořilky.
Pořád se nemůžu donutit dokončit moje rozdělávky. A že jich je! :-D
Ale konečně nám začali růst houby a ...... no prostě nemám to srdce je v lese nechat. Takže dnes se chystám dělat zavařené houby ve slaném nálevu, které miluje můj přítel. To bude večerní šichta.
Safraporte ... a kdo za mně vyžehlí?
Asi budu muset zvládnout obojí .... a na rozdělávky se vrhnu, až bude horší počasí a nebude mě to tak lákat ven.
Tak aby jste měly trošku fóra a mohly si připravit vzorečky na deštivé večery, zase přikládám něco málo:
Maják jako letní motivek.

A srdíčko již zimní ....

Krásný den.
Tina

4 komentáře:

  1. Tinka, už som posiela jeden komentár ráno, neviem prečo ho tu zatiaľ nevidím ....takže znova :ani neviš ako si ma opäť s týmito motívčekami potešila.....do krížikovania!!!!
    Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Martí,

    jů, srdíčko s majákem se mi moc líbí. Předlohu mám již uloženou. Díky moc.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, vkládáš nádherné předlohy! Snad podle nich taky někdy něco udělám :o)
    Ty houby ti závidím, já se do lesa ještě nedostala.
    Hezký den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Wow Marti ... super předlohy ... určitě si je uložím ... a úplně ti závidím ty houbičky ... u nás zatím nic neroste ach jo ... Denisa

    OdpovědětVymazat