čtvrtek 4. srpna 2011

Předloha / Pattern

Ahoj tvořilky.
Nejprve vám všem chci moc poděkovat za krásné komentáře, které mi tu necháváte. Mám velikánskou radost, že se vám předlohy líbí a hodí. Také mám ráda takové drobné motivky, které se dají využít na spoustu drobnůstek jen tak pro radost. A protože mám předloh postahovaných opravdu dost, přikládám další:


Tentokrát jsou to předlohy do kuchyně.
Pokud se tu objeví něco, co jste již některá vkládala, omlouvám se. Při mojí zapomětlivosti se to klidně může stát. Předloh je tu moc a všechny krásné.
Hezký večer.
Tina

2 komentáře:

  1. Marti ... tak ty jsou super ... jen kdyby bylo více času na tvoření ... já už dumám co budu letos tvořit na vánoce ... papa a dobrou noc Denisa

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné...škoda, že nemám víc času.

    OdpovědětVymazat