úterý 18. května 2021

Recept na rychlý domácí chleba

 Ahoj všem,

opět jsem upekla rychlý bílý domácí chléb ze sušeného droždí a stačila jsem ho vyfotit ještě před snědením.

Je to opravdu rychlovka, po uhnětení nechám asi hodinu kynout a pak přendám do skleněné mísy vysypané hladkou moukou a nechám dokynou ještě asi půl hodiny.

Smícháme 1/2 kg hladké mouky, lžičku soli, lžičku cukru a jeden a půl sáčku sušeného droždí.

Pak přidáme 300 ml vlažné vody.

Můžeme ještě třeba kmín.

No a pak po nakynutí pečeme dle svých zkušeností s troubou, aby byl chlapík pěkně pevný a hnědý.

Já peču na horkovzduch 150 stupňů asi 40 minut.

Po vyndání potřu vodou s trošičkou octa.



Chleba je nadýchaný a moc nám chutná.

Hezký den.

Tina

2 komentáře:

  1. Tinuš, zdravím. Občas také peču doma chleba, ale ne pořád, protože to bych nic jiného nedělala. Je nás tu pořád plno...Já dělám kváskový, tenhle vypadá taky dobře. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes jsem pekla, opravdu je výborný. Děkuji za recept. Přeji pohodové dny. Liba🍀

    OdpovědětVymazat