sobota 24. září 2022

Doma je doma

 Jo, doma je doma. 

Měla jsem nějaké zdravotní problémy a vyvrcholilo to pobytem na kardiologii v Českých Budějovicích.


Chtěla bych moc poděkovat sestřičkám za trpělivost s tak obrovským "poserou", jako jsem já.
Byly naprosto úžasné, teda i pánové, abych na ně nezapomněla.
Vím, že starat se o ty nejzákladnější potřeby pacientů je zápřah a obdivuji je.

Děkuji i machrům doktorům, určitě odvedli výbornou práci, už teď je mi o dost lépe.

Děkuji dvěma krásným sestřičkám krátkovláskám, že mě na sále uklidnili, protože jsem se bála opravdu hrozně moc. Ano, i slza mi ukápla. :-) 

Všem přeji, aby byli co nejvíce zdrávi!!! A pokud už nebudete, přeji jen ty nejhodnější a nejmilejší starostlivé duše v ordinacích a nemocnicích!

Vaše Tina


1 komentář:

  1. Tino, přeju Ti hodně zdraví a moc pozdravuju !!! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat