sobota 9. ledna 2021

Něco pro milovnice módy

 Milé dámy,

dnes tu máme inspiraci z roku 1960.

"Při sestavování nové kolekce byla naším vodítkem myšlenka, aby nové oděvy byly co nejúčelnější a mohly se používat beze změny či s malou obměnou pokud možno po celý den.

Již delší dobu je u nového oděvu nejdůležitější určitá silueta. V nové módě celého světa jsou tentokrát všecky druhy oděvů v siluetě střízlivější a méně bohaté nežli dříve..... "













Co myslíte, daly by se některé modely nosit i dnes? Já myslím, že ano.

Vyfotila jsem jen zlomek z toho, co v časopisu je. Má 108 stran, samozřejmě nesmí chybět reklamy. Časopis jsem zdědila po babičce. Už jako malá jsem si v něm moc ráda listovala a snila o tom, až budu velkou slečnou a budu taky tak krásná jako ty na obrázcích. :-D

Krásný víkend.

Tina


3 komentáře:

  1. Jů Tino, Ty máš teda poklady. Krásné časopisy, mluvíš mi z duše. Já si také prohlížela u babičky staré časopisy s módou, vystřihovala si manekýny, lepila je na papír a dokreslovala je. Vydržela jsem u toho i několik hodin...A taky u papírových oblékacích panenek. Děkuju za připomenutí.

    OdpovědětVymazat
  2. Takový časopis je poklad. Moc se mi to líbí. Mám ráda ženskou módu a určitě by se spousta modelů dala nosit i teď a měli by se tím řídit módní domy. Přijde mi, že mladé slečny se teď strojí všechny stejně. Kalhoty do pasu, krátké tričko, přes to bomberka bunda.. všechno přes kopírák. Já ráda nosím sukně a šaty. Hlavně na léto a jaro. :-)

    Evča

    OdpovědětVymazat