neděle 20. listopadu 2022

Čepice - jednoduchý návod

 Protože mě opět postihlo nachlazení a nechtělo se mi úplně nic moc dělat, upletla jsem k šátku čepici. Spíš je to hučka, ale pohodlná.



Nemohla jsem najít kruhovou jehlici, tak jsem pletla na ponožkových. I tak to docela šlo.

Nahodila jsem sto ok, upletla patent jednou hladce a jednou obrace. (Nahození samozřejmě závisí na tloušťce vlny a obvodu hlavy. )

Pak vždy po čtyřech řadách hladce a obrace jako na šátku. A nahoře jsem pletla hladce a vyujímala postupně vršek. Počítala jsem vždy pět ujímání, tedy například 18 ok hladce a dvě splést, a pětkrát opakovat, pak 17 ok hladce a dvě splést a tak pořád dokola. To jen pro méně zručné pletařky jako jsem já.

Pro sebe jsem dělala klasickou čapku, ale určitě by šla i delší, kdo má rád tzv. homelessky. 

Krásný čas.

Tina

1 komentář:

  1. Tak a už máš soupravu! Čepic není nikdy dost... Měj se hezky, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat