sobota 12. listopadu 2022

Embosované válečky

 Už delší dobu se mi líbí embosované válečky a konečně jsem si je koupila. Jsou hned dva, jeden s vločkami a jeden s jelínky.

Nemám s nimi zatím zkušenosti, tak snad se sušenky povedou.

Budu ráda, když poradíte, jestli je někdo máte. Používáte je jen na linecké těsto, nebo i na něco jiného? Třeba kakaové sušenky? Aby na tom ten motivek byl pěkně znát.

Kávu jsem si udělala do nového hrníčku, padl mi do oka a tak jsem si ho musela koupit.
Už je takový vánoční, ale to nevadí. 
Krásný čas.
Tina
PS: Ještě zdravím jednoho moc příjemného mladého muže, včera jsme si krásně popovídali u skleničky prosseca. Budu se zase těšit na setkání!


1 komentář:

  1. Tino, ahoj. Váleček mám jeden, dostala jsem ho jako dárek a vzorek v těstě moc vidět není. Tak nevím, jestli to bylo špatným receptem nebo válečkem... Zkusím jiné těsto. Až vyzkoušíš, dej info ju ? Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat